Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

lördag 22 september 2012

iPad


Frustrerande att hela familjen har en endaste dator så jag Trulsbollen köpte mig en iPad av typ senaste modell om man säger. Äntligen kan jag blogga så mycket jag typ vill. När Haja typ ligger på sjukhuset lånar jag ut min hjärtesten till henne MEN det är bara Haja, Herkules matte, som får låna den - fattar du det Diva?

Det var nämligen så att jag vände ryggen till en dag och vad tror ni händer? Just det, Diva laddar ner appen "Bubble Witch"...
 
Jag, Trulsbollen, på stranden
 
Nu är det äntligen september och vi har stranden för oss själva igen Diva och jag. I veckan var vi där och pissade på den löjliga skylten. 



Mattarna har typ varit på fastlandet också under den här tiden jag inte bloggat typ. Då var Diva hos Milton och jag hos Gammelmatte typ. Skönt faktiskt att slippa morsan några dagar.

Har egentligen inte gjort så mycket mer. Sovit förstås, ätit, bajsat och pissat som vanligt. Jagat kaniner på Hällarna också naturligtvis. 

Nu sitter matte och jag i växthuset. Jag tycker inte riktigt om den här hängstolen. Jobbigt för trynet om man säger...

Inga kommentarer: