Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 6 januari 2013

Så var det nytt år...

...och det har verkligen Diva och jag fått erfara typ. Ja, Diva hon var ju på fastlandet om man säger och på nyårsafton ringde jag TRULSBOLLEN till henne och sa till på skarpen att NU kommer du hem till sonen din. Sagt och gjort, hon tog mattarna med sig och satte sig på båten mot Gotland. Det är typ så att hon är skiträdd för raketer och jag TRULSBOLLEN kunde inte riskera att min älskade mamma skulle få en hjärtattack "overthere" om man säger typ. Gav sedan Diva två piller och hon somnade så gott innan tolvslaget. Själv tog jag också två piller (inte för att jag TRULSBOLLEN är rädd om ni nu trodde det, nej för att typ sympatisera med Diva om man säger)... Matte, Diva och jag slocknade vid 21:08 på nyårsafton och matte fick själv vaka in det nya året. Allt gick bra för när vi vaknade på morgonen så var det ett nytt år trots att vi somnat!!!
 
 
Idag har vi sprungit på stranden Diva och jag. Först sket Diva och sedan jag. Vi sprang sedan i världens fart och på bilderna kan ni se att det verkligen var tempo i mig eftersom kameran inte hann med typ.
 
Slut för idag och TACK för idag säger jag, TRULSBOLLEN.

Inga kommentarer: