Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

fredag 27 september 2013

Jämmer och elände...

.. ja det är det minsta man kan säga. Jag har inte skrivit på väldigt, väldigt länge. Tappade helt skrivglädjen efter att min älskade Haja (Herkules matte)försvann ur mitt liv. Kändes som om det liksom inte var typ värt att leva längre typ och ännu mindre att blogga.
 
Ändå måste det vara typ dubbelt värre för Herkules... Först matte, sedan Zelma och nu Amica. Ja, det är så verkligheten ser ut. Själv tror jag att Zelma och Amica kanske ville typ fara efter Haja, men jag är inte säker. Jag hoppas att de kommit till samma himmel och att de har det fint där.


 
Min matte gråter nästan varje dag och jag tröstar henne och säger att det nog är så himla tungt just nu eftersom det snart är ett år sedan Haja lämnade oss.
 
Annars är det ganska bra med mig och Diva. Vi springer på Hällarna, sover, äter och bajsar som vanligt. Diva har precis tagit mitt tuggben och jag är lite förbannad på henne för det. Tänkte att jag skulle skriva lite så kanske jag glömmer bort mitt tuggben. Testar i alla fall...

 

Inga kommentarer: