Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

torsdag 29 november 2012

Hektiska dagar...

 
Som ni vet är jag TRULSBOLLEN en relativt händig hund om jag får säga det själv. Då tar jag inte till i överkant om man säger.
 
Grabbarna har typ åkt hem och jag står nu själv med hela ansvaret för renoveringen. Får jag hjälp av Diva??? Gissa!?!
 
Diva vill mest ha sånglektioner av mig och jag kan meddela att det är typ lika ansträngande för en TRULSBOLL som att renovera ett helt badrum. Diva är, som jag tidigare förmedlat, helt tondöv. Ni kan se på bilden hur hon försöker ta höga C.
 

Annars har det inte hänt så himla mycket idag. Diva bajsade på morgonen och jag väntade till nu i eftermiddag. Vi har fått tonfisk och potatis till middag, slickat lite grädde och haft en mindre konflikt om ett ben.

Inga kommentarer: