Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 12 augusti 2012

Det händer saker...


Jag till vänster i bild
Fattar ni? Bara man vänder ryggen till så händer det saker. Jag, matte och Diva sov typ i Torpet och det var väl himla skönt typ, men vad tror ni händer under tiden??? Jo, en massa folk flyttar in i vårat hus i stan typ. En liten typ ligger i min säng och en annan far runt i min trädgård. Fattar ni - jag skulle aldrig åkt ut till Torpet!!! Hur skall det här bli, tänkte jag, eftersom jag inte gillar små människor som drar mig i pälsen typ. Diva däremot jublade och skrek något om att hon ÄLSKAR små människor för de doftar så gott. Är det min mamma, tänkte jag. Jag kan hålla med om att de doftar, men bara när de skitit på sig typ.
Den minsta människan

OK, bara att gilla läget... och faktiskt så gillar jag dem också lite (säg det absolut inte till Milton för då tror han att jag är en mes). Ganska mysiga varelser och jag vaktar dem noga hela tiden så att de inte skall göra något jävelskap. Speciellt den minsta människan som jag inte känner sedan tidigare - henne litar jag inte riktigt på. Hon kan nog hitta
på vad som helst...


Vi på väg till marknaden, Jag till höger i bild.

Igår gick vi på medeltidsmarknaden och där träffade jag en häftig brud. Hon var naken så jag rodnade faktiskt. Läcker var hon i alla fall och jag tänkte att det ändå var tur att de snodde mina... ja, ni vet vad...











Hittade en stekt korv som jag snodde och det var väl det enda som var roligt (förutom den nakna bruden förstås).

På kvällen spelade matte djembetrummor i en gammal ruin. Det kan man också roa sig med. Ibland förstår jag mig inte på människorna...





I fredags bjöd Diva och jag hit Haja, Börje, Roger, Brittis och Göran. Det var himla roligt. Jag och Haja blev lite trötta och jag sätter in en bild på hur trötta vi var typ.


Inga kommentarer: