Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 26 augusti 2012

Utställning


Ja, nu är det ett himla hundliv här på Gotland. Alla skall typ till Oskarsstenen för att ställas ut, men inte jag TRULSBOLLEN för jag tycker att det typ skulle vara ledsamt för alla som tar sig hit med båt och allt om jag skulle knipa priserna framför nosen på dem typ. Nej sådan är inte jag TRULSBOLLEN - jag är en "schysst" grabb som ligger lågt i sådana här sammanhang typ.
 
 
Min lilla älskling Wissla skulle däremot dit. Jag älskar henne, men hon låtsas som om hon inte älskar mig. Hon behandlar mig typ som om jag inte fanns typ, men jag TRULSBOLLEN vet att hennes hjärta klappar för mig, men hon vill inte visa det typ!
 
 
 
 
Nervös som tusan var jag när hon skulle in i ringen. Hon var verkligen fantastiskt vacker och jag var stolt som en tupp typ. Hon vann typ sin klass, men sedan fick domaren syn på mig, blev lite förvirrad och glömde visa upp cert-lappen. Jag hörde henne viska till de andra människorna att hon aldrig sett en så vacker hund. Ja, det var synd för Wissla att jag skulle störa, men jag kan ju inte hjälpa att jag är så vacker som jag är.
 
 
 
 
 
Idag skall jag sova. Diva har sprungit ut och in hela natten för hon hade typ ont i magen. Jag TRULSBOLLEN blev typ störd i min sömn och nu måste jag ta igen det. Kanske masar jag mig iväg till kyrkan, men jag vet inte om Diva får följa med - hon är typ fortfarande lite slapp i yttre analsfinktern om man uttrycker det lite medicinskt.

 

Inga kommentarer: