Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

onsdag 22 augusti 2012

Blir tokig...


...min dator är ju ALLTID upptagen så bloggandet blir därefter :( . Jag ber verkligen mina läsare om ursäkt och hoppas att ni har överseende.




 




Ja, vad har hänt sedan sist? Jag har varit hos barberaren och numera är jag snyggare än vanligt. Sätter in en bild på mig så att ni kan se hur snygg jag är typ.







Vi har ju haft gäster här typ - jag trodde förskräckt att de flyttat in för gott men så var inte fallet. De stannade typ bara en vecka. Jag hade väl precis börjat acceptera deras närvaro så var det dags för dem att åka till Sverige igen. Typiskt!!! Så nu saknar jag dem faktiskt om jag får säga det så här i lönndom till er.


Diva och jag var hos Gammelmatte en dag. Människorna skulle till Stora Karlsö och Diva och jag ville faktiskt inte åka med typ. Herregud, vad gör man på en kalkstensklippa ute i Östersjön typ??? Fattar ni så tråkigt man skulle ha det där typ?

Imorse var vi på Hällarna som vi alltid är på onsdagar när matte typ har ledigt från jobbet typ. Inte en kanin så långt ögat kunde nå, men ett gäng med hundar. Gillade två av dem, men den tredje var inte mycket att hänga i julgranen om man säger typ. Jag visade honom var skåpet skulle stå och då fattar ni nog vad jag menar typ.

Vad skall jag mer berätta? Jo, att vi inte får döda igenkottar längre. Matte sprutar vatten på oss och det är inte snällt. Ena dagen säger hon att vi skall vakta trädgården och när vi sedan vaktar så är inte det bra heller. OK, jag kan väl medge att det blev lite hårda tag med den där igelkotten som nu är i igelkottshimlen, men lite svinn får man väl räkna med typ.

Har faktiskt inget mer vettigt att skriva om idag så nu får det bli lite surfning på nätet innan jag går ut och pissar i trädgården. Det regnar ju så man får reducera antalet pissningar en dag som den här!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Du blev verkligen snygg men du kan inte kalla mig Barberare! De rakar väl med kniv? Det gör inte jag.
/P