Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

torsdag 9 augusti 2012

Torpet


Ja, inatt har Diva och jag bott i Torpet typ. Jag hade lite svårt att sova kan jag meddela och imorse var jag tvungen att spy lite på golvet för att få fart på mattarna och Diva.



Haja kom ner till oss igår eftermiddag och det var en riktig höjdare typ. När hon kommer blir jag så glad att jag pissar lite. Kan liksom inte hejda det. Diva säger att jag nog är inkontinent.

Vi spelade trummor och ni kan se mig längst till vänster i bild. Diva ville inte spela. Hon gillar varken åska eller djembetrummor. Men trummorna har hon typ vant sig vid, men hon skulle aldrig spela som jag TRULSBOLLEN typ.



Gick en promenad, satt lite på trappan och pissade på äppelträdet. Vi har ett litet, litet äppelträd där stammen är helt borta, men det kommer ändå äpplen på det. Diva och jag gillar äpplen typ.




Nu är vi i stan igen. Det regnar ute och det tycker vi är skönt för då kan vi ligga och dröna i soffan. Kanske att det blir så kallt att mattarna tänder en brasa! Det skulle typ vara mys för oss!!!



Nu slutar jag för idag! Hej hopp - Trulssnopp!




Inga kommentarer: