Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 5 augusti 2012

Någon knep mig i arschlet...



Igår typ när jag TRULSBOLLEN hälsade på Herkules och Haja så satt vi typ i hammocken. Vad händer tror ni? Jo, någon bet eller knep mig i rumpan typ. Om ni ser på bilden så skulle man ju faktiskt misstänka Haja, men jag tror inte att min älskade extramatte skulle göra så mot en TRULSBOLL. Herkules verkar ju helt oskyldig där han ligger och drönar, men man vet aldrig med honom... Ont i arschlet gjorde det i alla fall vilket ni också kan se på bilden där jag vrålar ut min smärta typ.


Idag har det gått lugnare till om man säger. Jag och matte har legat i hängmattan och vilat hela dagen typ. Matte har typ feber och hosta och jag sympatiserade med henne typ.

Jag kollar gatan genom fönstret

Nu är det kväll och matte ligger fortfarande och sover. Diva och jag har varit ute i Torpet och kollat av gräsmattan typ. Fattar ni - det har varit andra hundar där i sommar och markerat revir. FRÄCKT!!!


Inga kommentarer: