Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

lördag 19 maj 2012

Arbetsdag i Torpet...

Jag och Diva är trötta
Diva och jag har jobbat som svin idag. Fixat och donat i Torpet så nu är vi typ skittrötta. Herman kom och hjälpte oss med staketet typ. Vi är liksom tvugna att sätta upp en tun eftersom vi skall hyra ut till några hundar i sommar och de fattar inte att man liksom måste hålla sig på tomten om man säger. Ett jäkla arbete vill jag påstå. Sätter in en bild på Diva och mig när vi sitter helt utmattade efter en hård dag. Sedan blir det en bild på Herman och på fikagästerna typ.
Kaffegästerna kom med chokladkladdkaka
Börje kollar sin biceps
Herman hjälper oss med tunen

Inga kommentarer: