Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

onsdag 30 maj 2012

Kulorna väck...

Idag sa matte att vi skulle åka till Lotta. Skitglad blev jag och sprang till bilen. Hade typ glömt bort vem Lotta var, men tänkte att det kunde ju vara cool att åka till en polare utan Diva för en gångs skull.




För sent insåg jag mitt misstag typ och pressade mig så långt in i hundburen jag kunde komma. Matte fick typ dra ut mig och så fort jag kommit ur bilen hoppade jag in igen typ.


Bönade och bad matte att jag skulle slippa typ, men hon var omutbar som ni förstår. Ballarna skall väck sa hon utan att darra på rösten typ!

Det enda positiva den här dagen var väl att Haja kom med till Roma och hämtade mig. Jag fick ligga bredvid henne i baksätet när vi åkte hem. Det var i alla fall lite mysigt tyckte jag. Jag gillar Haja!

Nu ligger jag här hemma i min nya dress och vilar. Hoppas krafterna kommit åter imorgon så att jag slipper det här hemska klädesplagget. Diva säger att jag nog får stå ut med pyjamasen i flera dagar typ. Hoppas hon har fel!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Att behöva ha en tjejdress på sig det måste kännas! Krya på dig!

Nova-Lova sa...

puss på dig Truls hälsar Nova! Snygg dress du har på dig! Imorgon känns allt bättre. Sov gott!