Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

fredag 1 juni 2012

Dumstruten



Jag och matte vilar

Matte sa på morgonen att det skulle bli rena Himmelriket att gå till jobbet... Påstod att jag TRULSBOLLEN hållit henne vaken precis hela natten typ, men vad tror hon - en hel natt utan att få tvätta sig i skrevet typ. Man blir ju tokig - jag försökte och varje gång var hon där och tog bort mitt huvud. Sov med min pyjamas hela natten för när jag typ hade den löjliga struten ylade jag så alla grannarna vaknade typ. Vem vill ha en dumstrut på huvudet??? Inte jag TRULSBOLLEN i alla fall. Sätter in en bild på mig och dumstruten så förstår ni vad jag menar typ.

Jag och matte
På eftermiddagen åkte vi ut till Herkules (Divas pojkvän) och fikade. Det var roligt att göra nå´t annat än att bara vara hemma i dumstruten. Zelma och Wissla har blivit lesbiska så jag tänkte att det var lika bra att mina ballar for all världens väg. Inte en blick fick man - de var bara intresserade av varandra. Jag tröstade mig själv med att de faktiskt inte var intresserade av Herkules heller fastän han har sina kvar typ. Men så är det med lesbiska tjejer - vi karlar finns typ inte i deras värld.


Herkules, Haja och matte



Inga kommentarer: