Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

onsdag 6 juni 2012

Snart läkt...


...matte kollade mitt operationsärr idag och sa att det är nog helt läkt imorgon eller på fredag. Då slipper jag den här fåniga sparkdräkten och det skall bli skitskönt om man säger typ! Försök själva att ta på en så´n och glöm inte att knäppa den i RYGGEN!!! Man kan varken pissa eller klia sig - man är i ett fängelse. Struten... den har jag inte mycket till övers för. Det enda som var bra med den det var typ i predikan då jag inte behövde någon mikrofon. Det finns en annan bra sak också förstås och det är att Diva flyr från sängplatsen när jag kommer med min strut. Flyttar hon sig inte så puttar jag till henne med struten och då blir hon skiträdd typ. Nu måste jag väcka alla "lathundar" så att vi kommer iväg till Haja och sedan till Torpet typ. Ha en bra dag alla hundar i världen!

Diva och jag

Utsikt från köksfönstret

Inga kommentarer: