Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

måndag 18 juni 2012

Jobb, jobb, jobb...


Herman på taket
Ja, en annan får verkligen slita för brödfödan typ. Idag la Diva och jag taktegel på växthuset typ. Vi var tvungna att hjälpa Sjögren och Herman typ så att de gjorde rätt. Först åkte vi ut till våran polare May för att hämta enkupigt tegel och det räckte typ till ena sidan av taket. Ja, sedan åkte vi till Buttle och hämtade tvåkupigt taktegel till den andra sidan typ. Nu låter det kanske lite konstigt att man lägger enkupigt på en sida och tvåkupigt på den andra MEN om ni typ tänker efter så är det faktiskt bara de som kommer farande i helikopter eller flygplan som ser att det är olika typ. Det som också är bra är typ att om ni kommer flygandes till Gotland typ så ser ni var jag TRULSBOLLEN bor någonstans. Fiffigt va!!??? Sätter in några bilder från dagens hemska vedermödor.
Sjögren, Diva och jag på taket

Takpanneförsäljaren och Sjögren

Inga kommentarer: