Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

lördag 23 juni 2012

Midsommar



Då var det midsommar igen och vi var typ glada att vi skulle fira i stan, Diva och jag. Kommer minsann ihåg hur det var ett år när vi firade i Torpet. Diva och jag fick stå med all disk... Inte fanns det rinnande vatten heller så vi gjorde faktiskt så gott vi kunde. Sätter in en bild där ni kan se hur vi kämpar med disken dagen efter firandet.
Eva, jag och matte på Apelgatan

Diva och jag diskar


I år var vi först vid Gnisvärd, men Diva och jag vägrade gå ur bilen så vi satt kvar i buren typ hela tiden. Gillar inte det där tjafset med att hoppa runt kring pinnen och sjunga. Vi hade det lugnare i buren typ.

På kvällen var vi hemma på Apelgatan och det var himla trevligt. Fick sitta i växthuset eftersom SMHI hotade med regn typ. Helt OK faktiskt och människorna tappade typ en hel del på golvet. En sak fattar jag inte och det är VARFÖR det finns så mycket god mat i världen och så serveras Diva och jag det där äckliga leverdietkrubbet typ.

Jag TRULSBOLLEN hade fixat så att Herkules matte kunde vila under middagen. Sätter in en bild på hur jag ordnade till det typ.



Har funderat på en sak och det är hur det kan komma sig att våran matte är så himla rynkig typ. Skall man se ut så när man blir gammal. Kommer jag TRULSBOLLEN att se ut så??? Sätter in en bild på matte och Herkules matte. Den rynkiga är min!






Inga kommentarer: