Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

onsdag 20 juni 2012

Diva och Herkules snuskade sig...


Jag, Haja, Diva och Anton

Hälsade på Herkules, Amica, Zelma och Wissla typ och vad händer? Diva, den lilla slampan, lägger typ upp sig för Herkules. Snacka om att jag rodnade... Det är ändå min morsa!!! Själv är jag TRULSBOLLEN inte intresserad av sån´a saker längre - jag har liksom blivit pryd om man säger. Ja, ja de får väl hålla på. Det finns viktigare saker i livet än sex typ.

 På bilden här ovanför kan ni se hur jag sitter i hammocken tillsammans med Haja, Diva och Anton. Det är jag som sitter längst till vänster. Haja typ älskar mig.

Pissade lite i deras trädgård, nosade runt lite och låg och latade mig i skuggan. Vad kan man göra en så´n här dag?

Åkte till Torpet och fixade. Skall hyra ut det i sommar och det kommer några hundar så jag gick runt och markerade tydligt var gränsen går typ. Gillar inte riktigt det där med att några byrackor skall bo i mitt Torp, men vad gör man inte för lite kosing...


Jordkällaren i Torpet

1 kommentar:

Alfons sa...

Vilket fint torp du har. Du är verkligen duktig med blommor. Jag brukar också gå runt och pinka lite så alla vet att jag varit där innan jag går in och hälsar på. Alfons