Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

måndag 11 juni 2012

Storfamilj...

Jag vill inte åka med på utflykt

Mina polare
...ja det trodde Diva och jag att vi fått, men vad händer? De flyttar efter ett dygn typ - precis när vi börjat vänja oss typ. Jag snackar om min polare som jag gillar helskarpt. De kom typ i helgen och på söndagen flyttade de igen typ. Trist! Vi skulle på utflykt och skulle kolla några försommar-blommor, men jag sa till Diva att blommor har jag fått nog av här i trädgården. Kröp in under sängen och vägrade typ följa med. Diva var väl lite sugen, men jag sa att de där gamla plantorna verkligen inte var nå´t att se.

De löjliga blommorna

Det där med sängen är himla bra faktiskt, alltså att krypa in under den när man inte vill göra saker. Våra mattar börjar ju bli lite gamla och stela så de har svårt att få ut oss när vi väl krupit in under sängen typ. Matte säger ett vi inte är riktigt kloka Diva och jag, att vi inte är som normala hundar typ. Hon säger att andra hundar blir skitglada när mattarna och hussarna tar fram koppel, men Diva och jag kryper in under sängen och vill inte lämna huset typ... Jag TRULSBOLLEN säger att det måste vara högt i tak och att alla verkligen inte kan var precis likadana i vårat samhälle och att man skall bli accepterad för den man är typ.

Polarna strax innan de flyttar igen

2 kommentarer:

Beatrice sa...

Man kan tro att vännerna bara kommer för att äta men det är själva samvaron med Diva /Truls och deras mattar som är den stora glädjen!!!!!!

Anonym sa...

:)