Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

torsdag 7 juni 2012

Föräldrafritt

Diva åkte med Milton till Sudret och jag var hemma med mattarna själv. Ganska skönt att slippa morsan ibland faktiskt. Ni kan se dem båda på bilden. Det är Miltons lillmatte Ella Pettersson som tagit bilden. Jag tror att Diva och Milton letar efter något smaskigt vid Valar.



Mattarna och jag åkte till Herkules och Amica. Där i hammocken satt Gammel-matte och Haja. Vi fikade allihop och jag som hade min sista strutdag kände mig lycklig.

Jag ordnar med hängmattan













Inte glada över att behöva åka till fastlandet
Sedan blev det Torpet och lite jobb där. Matte klippte gräset, jag ordnade med hängmattan och matte skruvade ihop en grill. Sedan kom mina polare och hälsade på innan det var dags för dem att bege sig till båten. De bor typ inte alltid här utan far fram och tillbaka om man säger. Som ni ser är de inte så glada över att behöva åka till fastlandet.


Mamma kom hem framåt kvällen och hon hade typ haft en superdag med Milton sa hon. Ja, ja, tänkte jag. Brorsan och jag kommer ju inte så himla bra överens men det är helt ok för mig att han träffar mamma emellanåt.

Inga kommentarer: