Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

lördag 16 juni 2012

Matte var skitarg...

...på Diva igår! Det var nämnligen så att Diva försökte döda ännu en igelkott typ. När matte kom ut kastade Diva igelkotten rakt upp i luften och den stackaren kunde verkligen inte flyga så den damp ju ner med en gång igen. Har nog aldrig sett matte så arg och Diva blev så rädd att hon sprang in och gömde sig under sängen typ. Jag TRULSBOLLEN visade Diva en bild som jag hittade på nätet och sa till henne att hon verkligen skall låta bli igelkottar för annars kan det gå illa...

2 kommentarer:

Alfons sa...

Vilken rolig blogg TRULSBOLLEN. du är verkligen en duktig fotograf och på att redigera. Jag Alfons 13 år kan inget sånt men gillar ännu att leka med bollar och gå långa promenader när jag får matte från datorn. Ligger vid hennes fötter och grymtar lite så hon fattar.

Trulsbollen sa...

Hej Alfons! Mattar kan vara lite tröga ibland. Om du kommer och hälsar på kan jag visa dig hur man trixar med datorn! Jag hade typ en egen, men den är utsliten så nu måste jag dela med mattarna och det är inte kul. Mattar har en tendens att sitta länge vid PC:n så en annan får gå upp jättetidigt för att ha en chans till lite datortid.
Ha det gott!
/Trulsbollen