Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

onsdag 27 juni 2012

Städning och fest...


Ja, städningen fick vi vara med på men hur tror ni det var med festen typ? "Här får ni varsin godis så kommer mattarna snart..." Blir man lack eller??? Jag blev faktiskt så förbannad att jag på ett smart sätt lyckades öppna komposthinken i köket och där


tog Diva och jag och mumsade på pizzarester som mattarna och den ungerska polaren ätit tidigare på dagen (alltså inte pizzaresterna utan den del av pizzorna som typ inte låg i komposthinken typ). Mycket god pizza om jag får säga vad jag

tycker. Ibland behandlar mattarna mig verkligen som en hund - man är typ inte värd lika mycket känns det som. Har kollat med Diva och hon säger samma sak. Hur kunde de låta oss vara hemma när Pelle hade fest.

VI FATTAR INGENTING!


Inga kommentarer: