Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

tisdag 26 juni 2012

Fika, fika...


Ibland undrar jag TRULSBOLLEN om fika typ är det viktigaste i livet. Mina mattar fikar typ hela tiden typ. Fetare och fetare blir de och sedan undrar de också VARFÖR de inte går ner i vikt. Fattar ni hur vi har det, Diva och jag. Det kan till och med en liten hönshjärna räkna ut att om man stoppar in i truten hela tiden så blir man FET!!!

Matte, Bea, Arne och Göran





På eftermiddagen kom en polare från Ungern. Hon pratar lite svenska, men jag tycker att det går sådär lagom bra att förstå henne. Jag TRULSBOLLEN har ju typ ett perfekt uttal så ibland har vi svårt med kommunikationen. Det som är riktigt bra med Maria, som hon heter, är att hon gillatr att promenera typ. Hon tog oss till Hällarna igår, eller rättare sagt, Diva och jag tog henne till Hällarna om man säger.




Maria, Diva och jag (det är Maria som håller i våra koppel)

Jag TRULSBOLLEN vilar

Inga kommentarer: