Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

tisdag 19 juni 2012

Hälsade på Bea



Jag TRULSBOLLEN
Efter allt jobb igår sa jag till mattarna att jag ville hälsa på Bea typ. Sagt och gjort, vi satte oss i bilen och gav oss av. Matte blev typ allergisk mot något där hos Bea och snorade som en tok. Den andra matten och Bea tog sig en slurk av några små flaskor som Bea plockade fram typ. Ni kan se dem på bilden - alltså de små flaskorna.


Diva bakom vattentunnan


Diva försvann en stund och på en av bilderna ser ni hur matte och jag tror att hon är inne i huset. Det är därför vi typ står och visslar där i dörröppningen. Diva hade gömt sig i skuggan bakom vattentunnan.






Matte och jag visslar





Vid tiotiden sa jag TRULSBOLLEN att det var dags att avsluta besöket för jag var typ skittrött. Vi for hem till stan igen. Diva och jag sökte av trädgården för att kolla att det inte fanns några inkräktare typ. Sedan kunde vi gå och lägga oss med stillade sinnen.



Bea (Diva fick inte med Beas huvud)

Inga kommentarer: