Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 24 juni 2012

Lite av varje typ...



Jag och Diva


Eva och jag
Igår var vi typ i Torpet hela dagen. Jag och Diva slogs lite, åt lite gräs och pissade i trädgården. Vi hade det typ TRÅKIGT!!! Så kom typ våran polare Eva och det var roligt för hon brydde sig i alla fall. Sätter in ett kort på Eva och mig, TRULSBOLLEN. Det är Eva som sitter och slappar och det är jag längst till höger i bild typ. Ni kan se hur jag skuttar omkring och är glad. Sedan blev jag typ superglad för Herkules matte och Wisslas husse kom och hälsade på typ. Sätter in en bild på mig, Wissla, Diva och Wisslas husse. Det är jag som står längst till vänster i bild typ.

Jag, Wisslas husse, Diva och Wissla.



Idag är det typ söndag och jag sa till Diva att jag verkligen inte hade lust att gå till kyrkan typ. Hon kände likadant så vi tog varsitt grisöra och kröp in under sängen. Det var typ inte alls dumt! Sätter in en bild på kyrkan här... Sätter också in en bild på min rynkiga matte och Bea!




 
Den rynkiga till vänster är min matte och den släta till höger är Bea. Till sist skall jag bara visa er en bild på Diva när hon snodde resten av midsommarmaten på midsommarafton...

Inga kommentarer: