Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 17 juni 2012

Hälsade på Haja


Haja och jag

Nisse och jag
Igår hälsade vi på Haja. Jag såg på Facebook att hon hade typ skittråkigt så jag sa till Diva att nu får vi typ göra en insats. Måste säga att det var typ uppskattat... Haja sa att hon hade längtat jättemycket efter mig TRULSBOLLEN och att besöket inte kunde komma mer lägligt typ. Efter besöket åkte vi till Tofta för Anders skulle ha studentmiddag. Vad hände tror ni??? Nisse var också bjuden!!! Jag gillar ju inte Nisse - tycker att han är lite kaxig typ och faktiskt en kaxig typ också. Diva säger att jag har helt fel och att Nisse är jättesnäll och mysig. Diva är alltså min mamma... Sätter in en bild på Nisse och mig. Det är en gammal bild som ni ser eftersom det faktiskt inte var snö igår typ - inte på Gotland i alla fall!

Anders och Jonas

Inga kommentarer: