Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 3 juni 2012

Predikade idag..

Jag predikar
Vårdklockans kyrka
Bimbi sa att jag hade en så himla bra megafon så han tyckte att jag skulle predika i Vårdklockans kyrka idag typ. Klart att jag antog utmaningen! Pratade om treenigheten typ och jag förklarade att det typ var som vatten. Alltså rinnande, som ånga och som is typ. Bimbi tyckte att jag var ett geni. och det kan jag typ hålla med om. TRULSBOLLSGENIET alltså. Bea sjöng och matte spelade flygel. Diva försökte lägga på en stämma, men ni vet ju sedan tidigare hur det är med hennes gehör om man säger... När de sjöng och spelade passade jag på att kolla min pung - DEN VAR TOM, BARA PÅSEN KVAR!!! Sätter in några bilder från dagens kyrkobesök typ! När vi kom hem åt jag upp mattes toffel som ett straff för det här med min tomma pung!



Jag kollar pungen när de andra musicerar
Jag äter upp toffeln

Inga kommentarer: