Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

måndag 25 juni 2012

Jag - världens bästa massör!


Jag och fötterna

Det trodde ni inte om mig va, men det är dagens sanning typ! Igår fick jag TRULSBOLLEN ett uppdrag igen och det var Herkules matte som typ behövde få massage. Jag TRULSBOLLEN stod redo på hennes trappa en kort stund efter anropet typ! Sätter in en bild på mig och Herkules mattes fötter här typ - ja ni kan väl se att det är jag som typ är den lurviga.

Idag har Diva och jag jobbat som djur i Torpet och vi är fortfarande inte klara typ. Hur mycket skit kan man typ samla på sig undrar vi i vårt stilla sinne. Alltså, inte Diva och jag (jo, det är vi som undrar men inte vi som samlat skit) utan mattarna typ.
Regnade som tusan i Torpet

Inga kommentarer: