Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

torsdag 7 juni 2012

Utflykt...

...nej, Diva och jag kallar det verkligen inte för utflykt!!! En utflykt skall typ vara rolig och trevlig i goda vänners lag. Visserligen fanns vännerna där och vi åkte iväg, men vad händer??? Jag och Diva får sitta i bilen och de andra lekte och mådde gott. OK, jag morrade lite åt den där Jalle, men vadå, tror de att man är en mes för att ballarna är borta eller...??? Inte jag TRULSBOLLEN i alla fall. Tog lite bilder på den löjliga träningen. Bilden längst ner är på allihop (ja, inte på Diva och mig förstås...).



Vi åkte till Stenkumla efter den misslyckade utflykten. Där fick jag äntligen träffa Wissla. Gillar den tjejen skarpt. Hon var i höglöp, men jag TRULSBOLLEN betedde mig som en riktig gentleman och nosade inte henne en enda gång... ja ni vet var... ;)

Inga kommentarer: