Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

fredag 1 juni 2012

Datorkamp...

Jag försöker blogga trots den löjliga struten


Försöker att ta mitt ansvar och skriva trots min konvalescens. Struten är ju förstås inte rolig att ha på när man sitter vid datorn typ, men skam den som ger sig, säger jag bara och kämpar på.

Har varit hemma med Diva en stund när mattarna och Haja shoppade. Åkte sedan ut till Hecke och polarna. Zelma och Wissla löper som aldrig förr men vem bryr sig... Inte jag TRULSBOLLEN i alla fall. Det finns väl andra saker i livet som är roligare än två kvinnor som löper om man säger. Tuggben till exempel! Då undrar ni förstås (och med all rätt) hur man käkar tuggben med dumstrut på skallen. För en TRULSBOLL är det faktiskt inte något problem. Man ber en människa hålla i benet så klart och sedan tuggar man på precis som vanligt. Sätter in en bild på hur det kan gå till så att ni vet om ni själva någon gång skulle vakna upp med denna plastgrunka på huvudet.



Inga kommentarer: