Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

fredag 25 maj 2012

Mösspåtagning

Ja idag var det mösspåtagning - alltså "studenterna" skall ta på sig mössorna. Fattar inte riktigt att det skall vara så svårt typ. Själv tog jag på min mössa hur lätt som helst. Grannen däremot var tvungen att dricka en hel massa öl och sprit för att kunna ta på sin mössa. Spelade en massa hög musik så att Diva blev skitskraj.

Nu undrar ni säkert varför jag TRULSBOLLEN tog på mössan i år igen... Jo, jag vikarierade typ för Herman eftersom han var på fastlandet för en intervju till sin tilltänkta skola typ. Så nu måste jag dra ner till Almedalen, för där är själva mösspåtagningsceremonin. Diva säger att jag inte behöver gå dit för jag har ju allaredan tagit på mössan typ. Blir snurrig av det här!!!

Inga kommentarer: