Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

onsdag 30 maj 2012

Hästskit

Igår när Diva och jag var på restaurang kom det två hästar promenerande utanför fönstret. De sket utanför restaurangen, men tror ni de tog upp skiten efter sig??? Matte sa att de är vegetarianer så skiten är inte lika äcklig som min (ja så sa hon faktiskt). Okey, jag är lite dubbel i det där. Gillar ju hästskit också, men om min skit inte får ligga kvar på Adelsgatan varför får då hästskiten ligga kvar typ...? Sätter in en bild på hästarna. PS. Matte är också vegetarian DS.

1 kommentar:

AG sa...

Jag trodde att det alltid fanns en liten spade + plastsäck fastsatt bak på hästarna numer men det kanske bara är ett önsketänkande. :(
/AG