Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 27 maj 2012

Schlagerfinal, men mattarna vann inte

Igår lämnade mattarna Diva och mig hos Gammelmatte för de skulle sjunga. Jag tror i alla fall att de åkte på schlagerfinalen. Vi satt klistrade framför TV:n Diva och jag tillsammans med Gammelmatte och tänkte att vi skulle få se dem, men icke - de måste ha åkt ur finalen innan den ens hann börja. Sverige hade ett annat bidrag också som gick och vann (konstigt förresten att Severige hade två bidrag i år). Mattarna kom och hämtade oss och inte verkade de ledsna precis för att de inte vunnit. Sätter in några bilder från schlagerfesten här. Ni kan se matte och matte längst till höger på den stora bilden. På den andra bilden är det Herkules matte som sitter på stolen.









Inga kommentarer: