Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

torsdag 19 juli 2012

Bortresta...

Jag TRULSBOLLEN på Hällarna




Diva och Milton larvar runt
Milton och Diva
...ja det har vi varit Diva och jag. Diva åkte typ till Burgsvik i måndags och jag åkte med dit för att kolla vart hon skulle typ! Hon skulle till min brorsa Milton. Har svårt för honom kan jag lugnt erkänna och det verkar som om han inte är så överförtjust i mig heller kändes det som. Diva däremot fjäskade runt och larvade sig med honom typ! Jag fick springa runt lite i Miltons trädgård när han typ var inlåst i ett rum typ. Jag pissade massor för att reta brorsan :)

Sedan åkte vi hem matte och jag för att nästa morgon tidigt som tusan ta en prommis på Hällarna innan jag åkte till Gammelmatte. Ni kan se mig på Hällarna högst upp på den här bloggen. Ni kan njuta av den vackra hunden och den vackra utsikten typ!

Matte tog båten till fastlandet för att träffa matte och två polare (förresten mattar till den där Sigge typ som bet mig i tungan på nyårsafton). Jag avslutar med en bild på mattarna och Siggemattarna typ.





2 kommentarer:

Alfons sa...

Vilken typ som inte gillar dej! Jag skulle också sprungit runt och pissat på hans tomt.

Trulsbollen sa...

Bra inlägg, Alfons!