Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 29 juli 2012

Oj då!!!


Jag retar Herkules
Ser just att jag inte bloggat på en hel vecka så nu får jag typ skriva några rader typ. Just nu ligger Diva och jag och väntar på åskan. Den befinner sig nu över Torpet som vi typ lämnade för en halvtimme sedan. Diva har tagit en lugnande och själv ligger jag under sängen typ. Jag TRULSBOLLEN är verkligen inte rädd för åskan, men jag tycker typ att det är skönt att ligga under sängen. Diva har slocknat uppe på sängen typ. Annars har det väl inte hänt så mycket. Har typ hälsat på Herkules ett par gånger den här veckan. Retat honom lite och pissat lite revir typ. Idag när vi var i Torpet snodde jag Divas tuggben så jag hade typ två. Jag kunde typ inte bestämma mig för vilket som var smaskigast. Diva blev sur!

Inga kommentarer: