Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

måndag 2 juli 2012

Pinngysarna invaderar oss!


Fattar ni varför pinngysarna promt skall vara i min och Divas trädgård??? Diva tar ju död på dem typ. Den pinngysen som Diva skadade typ i början av sommaren och som matte slog ihjäl och matte grävde ner i ett djupt hål - DEN gick igen igår kväll. Ganska obehagligt om jag får säga det. Till och med jag TRULSBOLLEN - den orädde Schapendoesunghunden - tyckte det kändes obekvämt typ. Pinngysen matte dödade hade en vit färgfläck på taggarna oc den som jag plåtade igår hade... ja, ni fattar va... vit målarfärg på taggarna... Sätter in en bild på kotten här så att ni kan se med egna ögon typ!!!

Gammelmatte kom och hälsade på Diva och mig. Det var typ trevligt. Vi gick omkring i trädgården, satt och fikade och hade en typ slappardag typ. Sätter in en bil på Gammelmatte, Diva och mig. Det är jag som sitter längst fram till vänster i bild. Gammelmatte är den som sitter på stolen typ och Diva ligger till höger. Matte satt i hängstolen till vänster, men hon kom inte med på bilden typ och lika bra var väl det kan man säga. Hon gör sig inte så bra på bild tycker jag och Diva.



Inga kommentarer: