Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 8 juli 2012

Skäms över matte...

Hur kan en människa vara så okoordinerad typ...



Ja, igår var matte med på en intern rockringstävling typ och vad händer? Rockringen landar på gräset efter typ 1½ sekund! Diva och jag vred oss av förnedring...



Lena ger oss oxfilé

Det enda som var bra typ var väl att en helt underbar person förbarmade sig över oss och skingrade våra tankar med att ge oss oxfilé - ja ni läste rätt!!! Det finns fortfarande sån´a människor i världen som har förstått vad hundar behöver för krubb!

Vi äter oxfilé och korv

1 kommentar:

ALFONS sa...

Ja gud va pinsamt det är. Min matte skulle slå golfbollar för första gången idag och dom RULLADE bara några meter. Fick gå därifrån. Alfons