Välkommen till min blogg!

Jag TRULSBOLLEN har lämnat min gamla sida och skriver nu på Blogger istället.
Man måste ju typ förnya sig om man säger. V Ä L K O M M E N

söndag 22 juli 2012

Duktiga killen...







...det är jag det TRULSBOLLEN!!! Vilken annan jakthund skulle stå och titta på när 16 kaninungar skuttar över vägen precis framför nosen. Jag TRULSBOLLEN gjorde det typ nu på morgonen när matte, Diva och jag gick på Hällarna. Just på Hällarna bor det cirka 1.000.350 stycken kaninfamiljer så ni fattar väl att Diva måste gå i koppel typ. Tror ni en TRULSBOLL behöver koppel??? Just precis - svaret är NEJ! Sätter in lite bilder på kaniner som jag lånat från nätet, alltså inte kaninerna utan bilderna typ. På den ena bilden kan ni se en stackare som badar och det är precis vad som står på schemat för Diva och mig idag :(
Den stackars kaninen badar

Inga kommentarer: